Yleensä kun mä oon ollut Mesessä,oon/ollaan alotettu keskustelut sanomalla ensin: 'Moi'

mä kerron nyt esim mun ja mun kaverin keskustelusta. Kopioin tän:

ok. mitä blogia teet?

minkä blogin tekis?

iha sama vaikka... eläin?

Mese ei maksa mitään. Siellä voi keskustella kavereiden kanssa. sen MUISTAAKSENI voi päivittää www.hotmail.com  Ainii. siihen pitää ensin tehä sähköposti,sitten voi rueta mesettelee. Mutta,kannattaa aina muistaa,et jos joku tuntematon pyytää,nii ei kannata hyväksyä. sinne ylös tulee semmonen suorakulmio,ja sitten onse sähköpostiosoite,keneltä se on tullut. kERRAN minulla tuli sellaisella kiinalaisella kirjaimilla kirjoitettu sähköpostiosoite.  Eikös tässä tainnu olla kaikki. En kyllä tiedä,onko näitä juttuja muutettu. Minulta voi kysyä kommenteissa. en kyllää tiedä kaikkia.  toivottavasti luitte tämän,ja laitatte eteenpäin. Hyvää kesää kaikille!!

 

 

T:Niulu.